განცხადება საწრეო მუშაობის შესახებ
სსიპ ქალაქ რუსთავის N13 საჯარო სკოლის დირექტორს,
ქალბატონ ლელა ქურდაძეს
ამავე სკოლის სახვითი და გამოყენებითი
ხელოვნების მასწავლებლის
ხელოვნების მასწავლებლის
ლია ნათიძის
გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
სურვილი მაქვს, 2019 წლის ოქტომბრიდან 1 დეკემბრის ჩათვლით სსიპ ქალაქ რუსთავის N 13 საჯარო სკოლაში VI ა-კლასის ბაზაზე დაიწყოს ფუნქციონირება სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების წრემ ,,ხელოვნება ჩვენს სამყაროში “.
საწრეო მუშაობა ჩატარდება ყოველ ოთხშაბათს და ხუთშაბათს 14 სთ ზე
საწრეო მუშაობა ჩატარდება ყოველ ოთხშაბათს და ხუთშაბათს 14 სთ ზე
საწრეო მუშაობის მიზნები
მოსწავლემ შეძლოს საკუთარი ჩანაფიქრისა და
შთაბეჭდილებების გადმოცემა
საკუთარ ნამუშევარში.
მოსწავლეს ჩამოუყალიბდეს
შემოქმედებითი უნარჩვევების ,პრეზენტირების, და საკუთარი აზრის გამოთქმის უნარი.
მოსწავლეს გაუღვივდეს ცნობისმოყვარეობის, აღმოჩენისა და სიახლის
ძიების
სურვილი. განუვითარდეს ესთეტიურობის
განცდა.
წრის აქტუალობა
სამწუხაროთ მოსწავლეები ნაკლებ ინტერესს იჩენენ ხელოვნების
მიმართ ,
უმეტეს წილად ზედმეტად დამოკიდებულები არიან ინტერნეტ სივრცეზე და კომპიუტერულ თამაშებეზე. რაც უარყოფითად აისახება
მათ ქცევაზე. პრობემა დამაფიქრებელია როგორც
მშობლისათვის ისე ფსიქოლოგებისა და პედაგოგებისათვის . საწრეო მუშაობა კიდევ ერთი საშუალებაა უბიძგოს მოსწავლეებს ხელოვნების
სიყვარულისა და ინტერესისკენ . საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს შემოქმედებითი
უნარების გამოვლენასა და გაძლიერებაში.
საწრეო მუშაობის პროგრამა
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
ნ
|
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათების რაოდენობა
|
ხანგრძლივობა
|
რესურსი
|
|
1
|
9.10.2019
|
„ფერები
ჩვენს გარშემო“
|
1
|
40 წთ.
|
თაბახის
ფურცელი, ილუსტრაცია, კომპიუტერი ფანქარები სათლელი საშლელი
|
|
2
|
16.10.2019
|
„გრაფიკა’
თეორიული
და პრაქტიკულო სამუშაო
|
1
|
40 წთ.
|
თაბახის
ფურცელი, ილუსტრაცია, ფანქარები სათლელი საშლელი
|
|
3
|
23.10.2019
|
„პეიზაჟი
ბუნებაში“
|
1
|
40 წთ.
|
კომპიუტერი.
თაბახის ფურცელი, ფანქარები სათლელი საშლელი
|
|
4
|
30.10.2019
|
ქართული
ჩუქურთმა.
ჩუქურთმის
სახეობები და მათში გამოყენებულ მოტივები“
, (
პრაქტიკული სამუშაო)
|
1
|
40 წთ.
|
თაბახის
ფურცელი, კომპიუტერ,ილუსტრაცია, სახელმძღვანელო,ფანქარები სათლელი საშლელი
|
|
5
|
7.11.2019
|
„
ნატურიდან ხატვა ნატურმორტი „
(თეორიული,
პრაქტიკული სამუშაო)
|
1
|
40 წთ.
|
თაბახის
ფურცელი, ილუსტრაცია, ფანქარები სათლელი საშლელი
|
|
6
|
14.11.2019
|
„ვსწავლობთ
მუზეუმის ისტორიას
და
მნიშვნელობას საზოგადოებაში“
|
1
|
40 წთ.
|
თაბახის
ფურცელი, კომპიუტერი ილუსტრაცია, ფანქარები სათლელი საშლელი
|
|
7
|
21.11.2019
|
„ ჩემი
მეგობრის პორტრეტი’
|
1
|
40 წთ.
|
თაბახის
ფურცელი, ილუსტრაცია, ფანქარები სათლელი საშლელი
|
|
8
|
28.11.2019
|
ჩვენი
საყვრელი ზღაპრის გმირი ანიმაცია.(
პრაქტიკული სამუშაო
|
1
|
40 წთ.
|
სახლმძღვანელო.თაბხის
ფურცელი, ილუსტრაცია, ფერადი ფანქარები სათლელი საშლელი
|
|
9
|
5.12.2019
|
რიტმი
ხელოვნებაში.
(მუსიკაში,ქორეოგრაფია
პოეზიაში)
|
1
|
40 წთ.
|
თაბახის
ფურცელი, ფერადი ფურცლები ,წებო მაკრატელი ილუსტრაცია,სახელმძღვანელო ფანქარები
სათლელი საშლელი
|
|
10
|
12.12.2019
|
გამოფენა
|
1
|
40 წთ.
|
მოსწავლეთა ნამუშევრები
|
დღე პირველი ( ფერებით გადმოცემული ემოცია)
"შემოდგომის პეიზაჟი" ღია საკალასო ოთახში.
2
7/11 2019
17 /11 2019
21/11/2019
28/11/2019
საწრეო მუშაობის რეფლექსია
სსიპ
ქალაქ რუსთავის N13 საჯარო სკოლის VIკლასში 2019სასწავლო წლის პირველ სემესტრში შეიქმნა სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების წრე. საწრეო მუშაობის შესახებ ინფორმაცია დროულად იყო ხელმისაწვდომი ყველა დაინტერესებული პირისათვის. წრის შექმნის შესახებ გამოვაქვეყნე სოციალურ ქსელში საკუთარ ბლოგზე:
https://lianatidze.blogspot.com/2019/10/blog-post.html
წრეში გაერთიანებული იყო 10 მოსწავლე. საწრეო მუშაობა ტარდებოდა კვირაში ერთხელ, ხუთსაბათობით, მე-6 გაკვეთილზე. საწრეო მუშაობაზე განსახილველი საკითხები წინასწარ იყო გაწერილი პროგრამის სახით.
საწრეო მუშაობის მიზანია მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმისმოთხოვნებისმიხედვითსახვითდაგამოყენებით საწრეო მუშაობის პერიოდში მოტივაციის ასამაღლებლად:
• გზადაგზა ვახალისებდი მოსწავლის წარმატებას, მაგრამ დეტალურად ვუხსნიდი თითოეული შეცდომის მიზეზს.
• მოსწავლე თავად პოულობდა შეცდომას და ასწორებდა მას.
• მოსწავლეები აკვირდებოდნენ თავიათ ნამუშევრებს, მათში არსებულ შეცდომებს და
მსჯელობის გზით მიდიოდნენ სწორ პასუხამდე.
საწრეო მუშაობა საკმაოდ ეფექტური გამოდგა. მუშაობის პროცესში მოსწავლეებმა
შეძლეს პროგრამით გათვალისწინებული საკითხების ათვისება, დასკვნების გამოტანის, შეფასების თუ სხვა უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
მუშაობის პროცესში გამოიკვეთა საჭიროებები, მეტი რესურსის მოძიება, უფრო მეტი საინტერესო მასალების მორგება თემებზე.
მუშაობის პროცესში გამოიკვეთა საჭიროებები, მეტი რესურსის მოძიება, უფრო მეტი საინტერესო მასალების მორგება თემებზე.
შევეცადე მოსწავლეებისათვის სასწავლო გარემო ყოფილიყო მშვიდი, კეთლგანწყობილ ურთიერთობებზე აგებული, ასევე ვცდილობდი მრავალფეროვანი და საინტერესო აქტივობები ყოფილიყო ყოველ მეცადინეობაზე.ვიყენებდი საჭირო რესურსს, რომელიც ხელმისაწვდომი იყო ყველასათვის. მოსწავლეები იცავდნენ ქცევის წესებს, ჩემს მიერ მიცემული ინსტრუქციები მათთვის იყო გასაგები.
გამოკითხვის შემდეგ გამოვლინდა,რომ მოსწავლეებს მოსწონთ საწრეო მუშაობა,
ისინი კმაყოფილებას გამოხატავენ შექმნილი სამუშაო გარემოსათვის, ამომწურავი და გასაგები ახსნისათვის გაუგებარი საკითხების შემთხვევაში, საინტერესო აქტივობებისათვის და საერთოდ წრეობრივი მუშაობის შექმნისათვის. ანალოგიურად მშობლებიც
კმაყოფილებით და ენთუზიაზმით შეხვდნენ წრის დაარსებას, აღნიშნავენ, რომ
წრეიყო კარგად ორგანიზებული, კმაყოფილი არიან პედაგოგის მუშაობითმოსწავლეები უფრო ხალისით და მონდომებით მუშაობდნენ ამ კუთხით, რაც აკადემიურ
მიღწევებზეცაისახა.
N
|
მოსწავლის გვარი და სახელი
|
09.10.19
|
16.10.19
|
23
.10. 19
|
30.
10.
19
|
07.
11.
19
|
14.
11.
19
|
21.11.19
|
28.11.19
|
05.12.19
|
12.12.19
|
19.12.2019
|
1
|
ყულიჯანოვი ელენე
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
| |||
2
|
ბიჭაშვილი გიგა
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
| |||
3
|
კიკნაძე ნიკოლოზი
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
| |||
4
|
კურბანოვი ჰასანი
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
| |||
5
|
ბაირამოვა სინებარი
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
| |||
6
|
იველაშვილი თორნიკე
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
| |||
7
|
ლურსმანაშვილი მარიამი
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
| ||||
8
|
სანთელაძე ანამარია
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
| |||
9
|
გოგოლაძე გურამი
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
| |||
10
|
შარიქაძე მათე
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий